Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Emotional Labour in the Hospitality Industry

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Emotional Labour in the Hospitality Industry Eamon Cassidy
Codul Libristo: 06843494
Editura VDM Verlag, iulie 2011
Emotional labour, defined in the early eighties by Airlie Hochschild as the management of feeling to... Descrierea completă
? points 144 b
289 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Coherent THz Transition Radiation Chitrlada T. Settakorn / Carte broșată
common.buy 289 lei
Touching The Heart of Milton Keynes Susan Popoola / Carte broșată
common.buy 83 lei
Citizenship Richard Yarwood / Carte broșată
common.buy 296 lei
First World War Photographers Jane Carmichael / Copertă tare
common.buy 1.229 lei
Dynamique Des Galaxies Olivier Tiret / Carte broșată
common.buy 433 lei
Facons de Parler Bilingue Franco-Vietnamien Thanh Binh Minh Tran / Carte broșată
common.buy 627 lei
Curious George and the Puppies Lap Edition H. A. Rey / Cărți pliante
common.buy 56 lei

Emotional labour, defined in the early eighties by Airlie Hochschild as the management of feeling to create a publicly observable facial and bodily display' (1983, p.7), has become a topic that has generated much interest over the past couple of decades, not least because of the vast increase in service workers worldwide in recent times. Tourism generated over 4bn. in Ireland alone in 2007 (Failte Ireland, 2008) and the hospitality industry now employees around 250, 000 workers meaning the number of workers performing emotional labour has substantially increased since Hochschild's early work. This dissertation explores the implications of emotional labour for hotel workers by researching the performance of, the reactions to and the consequences of emotional labour for these workers. A number of the findings in the dissertation strongly connected to some of the existing literature in relation to surface and deep acting, employee coping strategies and the consequences of emotional labour for employees. From the results of the research, conclusions were drawn up and a number of recommendations were issued.

Informații despre carte

Titlu complet Emotional Labour in the Hospitality Industry
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 64
EAN 9783639366846
ISBN 3639366840
Codul Libristo 06843494
Editura VDM Verlag
Greutatea 120
Dimensiuni 155 x 224 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo