Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte e-Marketing Molenaar
Codul Libristo: 04387597
Editura Taylor & Francis Ltd, octombrie 2011
Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact... Descrierea completă
? points 253 b
509 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Talk To Me In Korean - Level 1 Talk to Me in Korean / Carte broșată
common.buy 130 lei
top
Edgar Allan Poe Tarot Rose Wright / Cărți
common.buy 142 lei
top
Why We Sleep Matthew Walker / Carte broșată
common.buy 76 lei
Third Option Vince Flynn / Carte broșată
common.buy 54 lei
Becoming Michelle Obama / Copertă tare
common.buy 138 lei
Straight to Advanced Student's Book with Answers Pack Richard Storton / Copertă tare
common.buy 193 lei
Gift & Award Bible-Ceb Common English Bible / Carte
common.buy 82 lei
Social Media Marketing For Dummies, 4th Edition Shiv Singh / Carte broșată
common.buy 131 lei
Sekhem Apep Michael W Ford / Carte broșată
common.buy 109 lei
Prague at the Turn of the Century Pavel Scheufler / Copertă tare
common.buy 87 lei
Integrated Services Digital Network John Ronayne / Carte broșată
common.buy 590 lei
No Way Back Theodor Fontane / Carte broșată
common.buy 93 lei
Customer Empowerment Andreas Geyer-Schulz / Carte broșată
common.buy 363 lei

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn t mean, however, that old marketing tools are no longer relevant. In this brand new textbook, Cor Molenaar summarizes classic concepts and current developments to create a new, integrated marketing model, in which all components are part of a customer-oriented approach. Molenaar highlights the influence of the application of IT and the Internet within marketing and reveals how this can affect the form, focus and business model of an organization. Supplemented by practical examples throughout as well as an accompanying website, e-Marketing is an essential read for all marketing and business administration students.

Informații despre carte

Titlu complet e-Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 238
EAN 9780415677288
ISBN 0415677289
Codul Libristo 04387597
Greutatea 468
Dimensiuni 175 x 244 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo