Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Customer Experience guía práctica

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Customer Experience guía práctica LUZ HERNANDEZ
Codul Libristo: 33598150
Editura KOLIMA, noiembrie 2020
Este libro es una guía práctica sobre cómo diseñar, implementar y medir las Experiencias Cliente exp... Descrierea completă
? points 47 b
98 lei -5 %
93 lei
În depozitul extern Expediem în 4-6 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Pack DELE B2 (libro + claves) / Carte broșată
common.buy 137 lei
top
NC500 Pocket Map / Hartă
common.buy 25 lei
Chasing Her Kat T. Masen / Carte broșată
common.buy 79 lei
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Carte broșată
common.buy 104 lei
Historical Maps Pepin Van Roojen / Carte broșată
common.buy 70 lei
SPSS Survival Manual Julie Pallant / Carte broșată
common.buy 242 lei
Zestaw do szkicowania Charcoal / Articole de papetărie
common.buy 55 lei
Better Writing Travis J. Koll / Carte broșată
common.buy 204 lei
Measuring Customer Experience Philipp Klaus / Carte broșată
common.buy 320 lei
MI BIBLIA ILUSTRADA INFANTIL / Carte broșată
common.buy 92 lei
The Hunter's Code Jake Maddox / Carte broșată
common.buy 43 lei

Este libro es una guía práctica sobre cómo diseñar, implementar y medir las Experiencias Cliente explicado de forma muy didáctica y salpicado de decenas de ejemplos y best practice de compañías de éxito. Es un libro descriptivo e ilustrativo que permite aprender de los mejores.Comienza explicando qué es la Customer Experience, algo de lo que todo el mundo habla y pocos saben de qué va. Lo hace con modelos fácilmente entendibles y poniendo nombre y apellidos a los usuarios.A continuación se detallan las 8 características que deben cumplir las Experiencias Cliente. Se acompaña de casos prácticos reales para visualizarlo de una manera didáctica.En una tercera parte, se explica el método CX3C, una metodología que se ha aplicado en varias empresas y que se enseña en escuelas de negocio. Si algo ha impactado a la Experiencia Cliente es la gestión de la covid-19. En este libro encontrarás relatos de personas anónimas, pero reales, que han vivido situaciones que han impactado directamente en la línea de flotación de la Customer Experience. El mero ejercicio de transcribir en palabras del cliente lo vivido por él, permitirá a las empresas entenderlo y buscar solucionesEl libro también contesta otra pregunta: ¿Por qué la Customer Experience? Para tener éxito con la CX, se debe convencer a otros. Por ello, se ofrecen argumentos para involucrar a todos los miembros de la organización. En resumen, un libro descriptivo e ilustrativo que permite entender y aplicar de manera eficaz las experiencias cliente.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Experience guía práctica
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2021
Număr pagini 192
EAN 9788418263606
Codul Libristo 33598150
Editura KOLIMA
Greutatea 260
Dimensiuni 140 x 220 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo