Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Cause Related Marketing

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Cause Related Marketing Marcus Stumpf
Codul Libristo: 02303222
Editura Springer Gabler, ianuarie 2014
Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Fairy Tale Colouring Book Rachel Cloyne / Carte broșată
common.buy 36 lei
Adivina quién soy MEGAN MAXWELL / Carte broșată
common.buy 51 lei
1Q84 Haruki Murakami / Carte broșată
common.buy 73 lei
Runaways Vol.1: Pride & Joy (new Printing) Brian K. Vaughan / Carte broșată
common.buy 81 lei
Cognitive Development and the Ageing Process Patrick Rabbitt / Copertă tare
common.buy 996 lei
Impact of Climatic Variations on Agriculture M.L. Parry / Carte broșată
common.buy 640 lei
Branded Entertainment Laura Vellage / Carte broșată
common.buy 215 lei
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Carte broșată
common.buy 324 lei
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Carte broșată
common.buy 495 lei
Fatal Inversion Barbara Vine / Carte broșată
common.buy 59 lei

Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-Organisation. Dazu zählt z. B. eine Unternehmenskampagne, die den Verkauf eines Produktes an eine Spende für eine gute Sache koppelt. Marcus Stumpf und Iris Teufl ordnen den Begriff in den Themenbereich der Corporate Social Responsibility (CRS) ein und grenzen ihn von verwandten Begriffen ab. Die Autoren zeigen Chancen sowie Risiken bei der Implementierung auf und arbeiten die Erfolgsfaktoren für einen zielgerichteten Einsatz von CrM heraus. Konkrete Implikationen für die Unternehmenspraxis werden vorgestellt. Zur Veranschaulichung beschreiben sie detailliert CrM-Kampagnen sowohl aus Sicht von Profit-Unternehmen als auch aus Sicht sozialer Organisationen wie z. B. Brauhaus Jever, Erdal/Frosch, Rotes Kreuz, Volkshilfe sowie WWF.§

Informații despre carte

Titlu complet Cause Related Marketing
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 135
EAN 9783834930415
ISBN 3834930415
Codul Libristo 02303222
Editura Springer Gabler
Greutatea 254
Dimensiuni 170 x 244 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo