Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Branded Entertainment

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Branded Entertainment Laura Vellage
Codul Libristo: 01645833
Editura Grin Publishing, mai 2011
Studienarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Descrierea completă
? points 107 b
213 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


1Q84 Haruki Murakami / Carte broșată
common.buy 72 lei
Anesthesia Guide Arthur Atchabahian / Carte broșată
common.buy 435 lei
Radiation Safety Problems in the Caspian Region Mohammed K. Zaidi / Carte broșată
common.buy 632 lei
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Carte broșată
common.buy 320 lei
Cause Related Marketing Marcus Stumpf / Carte broșată
common.buy 349 lei
Die offenen Szenen der Städte. Thorsten Finger / Carte broșată
common.buy 524 lei
Product Placement im Fernsehen Jannis Müller-Rüster / Carte broșată
common.buy 653 lei
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Carte broșată
common.buy 489 lei
Shapeshifting with Our Animal Companions Dawn Baumann Brunke / Carte broșată
common.buy 97 lei

Studienarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Hochschule Niederrhein in Mönchengladbach , Sprache: Deutsch, Abstract: Gerade beim Fernsehen hat sich die Wirkung der klassischen Werbespots abgenutzt. Die Rezipienten nutzen die Werbepausen zunehmend, um zu anderen Programmen umzuschalten, sich zu unterhalten, sind desinteressiert, gedanklich abwesend oder verlassen den Raum einfach ganz. Somit stellt sich für werbetreibende Unternehmen die Frage, wie sie ihre Produkte weiterhin erfolgreich an die jeweiligen Zielgruppen bringen können, wobei dies möglichst effizient und im Unterbewusstsein geschehen sollte, um die auftretenden Reaktanzen wirksam zu umgehen. Einen Ausweg aus dieser Werbeverdrossenheit nennt sich Branded Entertainment , dabei werden (Marken-)Produkte sinnvoll in die Filmhandlung integriert und der Konsument bekommt sie so in jedem Fall in einem für ihn angenehmen Zusammenhang zu Gesicht, nimmt sie also subluminal auf.

Informații despre carte

Titlu complet Branded Entertainment
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 68
EAN 9783640917761
ISBN 3640917766
Codul Libristo 01645833
Editura Grin Publishing
Greutatea 100
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo