Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Business Intelligence 2.0

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Business Intelligence 2.0 Carolin S. Kaiser
Codul Libristo: 01784313
Editura Gabler, mai 2012
Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskut... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Moleskine Pocket Sketchbook Black neuvedený autor / Agendă
common.buy 139 lei
Jánošíci s těžkou hlavou Ľubomír Smatana / Audio CD
common.buy 22 lei
Goodbye Mr. Muffin Ulf Nilsson / Copertă tare
common.buy 98 lei
Berlin Alexanderplatz Alfred Döblin / Carte broșată
common.buy 70 lei
Armored Units of the Russian Civil War David Bullock / Carte broșată
common.buy 106 lei
Complex Systems and Networks Guanrong Chen / Carte broșată
common.buy 638 lei
GrillChef on fire Andreas Thumm / Copertă tare
common.buy 100 lei
The Quimby Manuscripts and in Search of a Soul Horatio W Dresser / Carte broșată
common.buy 306 lei
Wissensmanagement im schulischen Kontext der Sprachheilpadagogik Edith Höllmüller-Bachner / Carte broșată
common.buy 289 lei
Amos Kilbright, His Adscititious Experiences Frank Richard Stockton / Carte broșată
common.buy 118 lei
Qualifizierungsnetzwerke -- Netze Oder Lose Faden? Martina Wegge / Carte broșată
common.buy 353 lei
Aktienanleihen als Anlagealternative Hauke Wloch / Carte broșată
common.buy 200 lei
Weizenwampe William Davis / Carte broșată
common.buy 56 lei
Das Kino als pädagogischer Raum? Julia Münzinger / Carte broșată
common.buy 194 lei

Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskutieren. Der interaktive Meinungsaustausch hat einen hohen Einfluss auf die Kaufentscheidungen der Konsumenten. Im Rahmen dieser Arbeit werden Business-Intelligence-Services zur Unterstützung von Marktforschung und Marketing im Internet vorgestellt. Datengrundlage bilden die sozialen Meinungsbildungsprozesse im Web 2.0, die mittels Mining-Services analysiert und von Monitoring-Services fortlaufend überwacht werden. Frühwarn-Services erlauben die frühzeitige Warnung im Fall kritischer Situationen. Entscheidungsunterstützungs-Services geben Empfehlungen bei der Auswahl geeigneter Maßnahmen zur Beeinflussung der Meinungsbildung.

Informații despre carte

Titlu complet Business Intelligence 2.0
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 190
EAN 9783834939890
ISBN 3834939897
Codul Libristo 01784313
Editura Gabler
Greutatea 275
Dimensiuni 148 x 210 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo