Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Vision

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand Vision Taylor
Codul Libristo: 04080984
Editura John Wiley & Sons Inc, decembrie 2006
David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an o... Descrierea completă
? points 120 b
241 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Instrument Flying Taylor / Copertă tare
common.buy 193 lei
Database Development For Dummies Taylor / Carte broșată
common.buy 184 lei
Rustington Taylor / Carte broșată
common.buy 97 lei
Anarchy of Stephen and Matilda Taylor / Carte broșată
common.buy 103 lei
Rewiring the Real Taylor / Copertă tare
common.buy 534 lei
Crystal Reports 2008 For Dummies Taylor / Carte broșată
common.buy 133 lei
Sanctions as Grand Strategy Taylor / Carte broșată
common.buy 159 lei
Africa in International Politics Taylor / Carte broșată
common.buy 340 lei
Zizek and the Media Taylor / Copertă tare
common.buy 330 lei
Dekalog 04 - On East Asian Filmmakers Taylor / Carte broșată
common.buy 146 lei

David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an overly theoretical and complex approach he calls 'strategy tourism'. By contrast, his straightforward, no-nonsense programme will ensure that you end up with an inspiring vision and a hands-on action plan to drive growth. Designed in a highly practical format, brandvision shows how to lead your team on a step-by-step 'visioning journey' that builds engagement, energy and alignment. Powerful tips, tools and tricks help you start applying the principles to your business today: * Searching for true insight: creating a springboard for visioning by using different 'insight catalysts' that cover consumers, markets and competition * The visioning journey: creating a compelling brand purpose, a big idea and a rallying call; combining product 'sausage' and emotional 'sizzle' * Test-driving the vision: bringing the vision to life by exploring it within your business and with consumers * Brand-led business: translating the vision into a business building mix that covers 'hero product' innovation, communication and internal engagement Thought-provoking and irreverent, brandvision demonstrates all the dos and don'ts of brand visioning with many stories of success (and screw-ups) including T-Mobile, Dove, Porsche, Absolut and James Bond. It is an invaluable toolkit for anyone interested in rethinking a brand vision - whatever its shape or size.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Vision
Autor Taylor
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 286
EAN 9780470028353
ISBN 0470028351
Codul Libristo 04080984
Greutatea 716
Dimensiuni 191 x 241 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo