Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership Taylor
Codul Libristo: 04380137
Editura John Wiley & Sons Inc, aprilie 2010
This refreshingly simple, practical guide demonstrates how brand management can boost business perfo... Descrierea completă
? points 103 b
206 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Instrument Flying Taylor / Copertă tare
common.buy 193 lei
Database Development For Dummies Taylor / Carte broșată
common.buy 184 lei
Rustington Taylor / Carte broșată
common.buy 97 lei
Anarchy of Stephen and Matilda Taylor / Carte broșată
common.buy 103 lei
Rewiring the Real Taylor / Copertă tare
common.buy 534 lei
Crystal Reports 2008 For Dummies Taylor / Carte broșată
common.buy 133 lei
Sanctions as Grand Strategy Taylor / Carte broșată
common.buy 159 lei
Africa in International Politics Taylor / Carte broșată
common.buy 340 lei
Zizek and the Media Taylor / Copertă tare
common.buy 330 lei
Dekalog 04 - On East Asian Filmmakers Taylor / Carte broșată
common.buy 146 lei
Brand Vision Taylor / Copertă tare
common.buy 241 lei

This refreshingly simple, practical guide demonstrates how brand management can boost business performance. It is the ideal inspiration for creating growth in today's tough economic times. Following the template of the highly successful original version, the book consists of a programme of 8 "workouts" that will help marketers raise their own game in key areas such as: insight, portfolio strategy, positioning and innovation. The tools and techniques in the book have been road-tested on over 100 brandgym projects out of the last 8 years, making this book extremely practical. Based on the inside stories of brand leaders who have achieved success: Tesco, T-Mobile, Unilever and Proctor and Gamble. These companies share their tips, tricks and warn of the traps to avoid. 50# of the content is new or updated with the latest thinking on "recession proof branding", how to win when times are tough, communication briefing, growing the core business and new research with marketing directors on the key success factors of brand leaders. The authors are most influential, appearing in The Guardian, Marketing, Brand Strategy, Market Leader and The Marketer . The CIM have called David Taylor one of the " World's 50 most important marketing thinkers ".

Informații despre carte

Titlu complet Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership
Autor Taylor
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 260
EAN 9780470686195
ISBN 0470686197
Codul Libristo 04380137
Greutatea 634
Dimensiuni 198 x 243 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo