Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Relevance

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand Relevance David A. Aaker
Codul Libristo: 04345492
Editura John Wiley & Sons Inc, februarie 2011
Branding guru Aaker shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market§... Descrierea completă
? points 73 b
161 lei -9 %
145 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
How Brands Grow Byron Sharp / Copertă tare
common.buy 160 lei
Building Strong Brands David Aaker / Carte broșată
common.buy 60 lei
ALL NEW Don't Think of an Elephant! George Lakoff / Carte broșată
common.buy 69 lei
Cultural Strategy Douglas Holt / Carte broșată
common.buy 185 lei
Storytelling Klaus Fog / Copertă tare
common.buy 306 lei
Strategic Brand Management Kevin Keller / Carte broșată
common.buy 581 lei

Branding guru Aaker shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market§This ground-breaking book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies-Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more-and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. Aaker reveals how these companies have made other brands in their categories irrelevant. Key points: When managing a new category of product, treat it as if it were a brand; By failing to produce what customers want or losing momentum and visibility, your brand becomes irrelevant; and create barriers to competitors by supporting innovation at every level of the organization.§Using dozens of case studies, shows how to create or dominate new categories or subcategories, making competitors irrelevant§Shows how to manage the new category or subcategory as if it were a brand and how to create barriers to competitors§Describes the threat of becoming irrelevant by failing to make what customer are buying or losing energy§David Aaker, the author of four brand books, has been called the father of branding§This book offers insight for creating and/or owning a new business arena. Instead of being the best, the goal is to be the only brand around-making competitors irrelevant.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Relevance
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 400
EAN 9780470613580
ISBN 0470613580
Codul Libristo 04345492
Greutatea 694
Dimensiuni 163 x 228 x 33
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 71 lei
top
Leaders Eat Last Simon Sinek / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Brand Gap, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 151 lei
top reduceri
Mein Kampf Adolf Hitler / Carte broșată
common.buy 160 lei
top
13 Reasons Why Jay Asher / Carte broșată
common.buy 56 lei
Building Strong Brands David A. Aaker / Copertă tare
common.buy 138 lei
Biology for the IB Diploma Coursebook Brenda Walpole / Carte broșată
common.buy 351 lei
New Strategic Brand Management J N Kapferer / Carte broșată
common.buy 270 lei
Strategic Market Management 11e David A. Aaker / Carte broșată
common.buy 531 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo