Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand and I

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand and I Kevin Green
Codul Libristo: 08868831
Editura Legend Press Ltd, decembrie 2013
Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are do... Descrierea completă
? points 65 b
130 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Classic Kata of Shorinji Ryu Leroy Rodrigues / Carte broșată
common.buy 136 lei
Climb Patricia Charles-Heathers / Carte broșată
common.buy 103 lei
Boiled Dinner Juanita Gill-Schoen / Carte broșată
common.buy 97 lei
Dutch Silver J.W. Frederiks / Copertă tare
common.buy 630 lei
Das Keto-Prinzip Bruce Fife / Carte broșată
common.buy 101 lei
Er? Maurice Renard / Carte broșată
common.buy 83 lei
Compadres Paul Pumpian / Carte broșată
common.buy 89 lei
Years Gone Bye Lorraine Rocco / Copertă tare
common.buy 117 lei
Wonder of Grace Halina B. Slowik / Carte broșată
common.buy 86 lei
Realism as Protest Tara Forrest / Carte broșată
common.buy 229 lei
Born Into Greyworld Kathleen Medina / Carte broșată
common.buy 109 lei
Monkey with the Golden Arm Rick Thomas / Carte broșată
common.buy 186 lei
Operations of the 35th Division in the First Phase Hans O Olson / Carte broșată
common.buy 317 lei

Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are doing the right thing ... yet you can still be losing volume, share and profit. Textbooks portray the scientific excellence of marketing techniques yet the reality tells a different story. Time, perhaps, for a change? Success lies in understanding the ways brands, their owners, and their users really behave, and managing those even better. This pivotal book tells you how the better management of subjectivity and the day-to-day application of simplicity can change destinies. It shows how realistic approaches to managing brand destinies can reduce waste and improve rewards. Watch as you suddenly get more value out of scarce resources in shorter timeframes. The writer synthesises the experiences of cutting-edge, high-profile teams and enterprises around the world. "The key is in recognising and managing the differences between what is effective and what is subjective. Synergise the two, streamline and simplify, and take the best of what established and emerging media and communication channels can offer you, your business and your brands. Prepare to be challenged and confronted ... but, most of all, get ready for the kinds of successful change this approach can bring." Kevin Green, author

Informații despre carte

Titlu complet Brand and I
Autor Kevin Green
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 210
EAN 9781909878167
ISBN 9781909878167
Codul Libristo 08868831
Greutatea 481
Dimensiuni 152 x 229 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo