Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand and I

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand and I Kevin Green
Codul Libristo: 08868225
Editura New Generation Publishing, noiembrie 2012
Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are do... Descrierea completă
? points 49 b
98 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Are Women Human? Catharine A MacKinnon / Carte broșată
common.buy 184 lei
Cries of Earth and Altar Charles L Bartow / Carte broșată
common.buy 87 lei
Die Schaffnerin Jakob Wassermann / Copertă tare
common.buy 312 lei
B, C's of the Deity Tod Edwards / Carte broșată
common.buy 75 lei
As marcas da oralidade em textos cientificos para criancas Goncalves Silva Tathiana / Carte broșată
common.buy 295 lei
Bobbsey Twins Collection, Volume 2 Howard R Garis / Carte broșată
common.buy 149 lei
Cybernetic Government Benjamin Seibel / Carte broșată
common.buy 267 lei
Bildungs- und Bildungsorganisationsevaluation Helga Marburger / Carte broșată
common.buy 155 lei
Guide to the Study and Arrangement of English Coins HENRY WILLI HENFREY / Copertă tare
common.buy 210 lei

Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are doing the right thing ... yet you can still be losing volume, share and profit. Textbooks portray the scientific excellence of marketing techniques yet the reality tells a different story. Time, perhaps, for a change? Success lies in understanding the ways brands, their owners, and their users really behave, and managing those even better. This pivotal book tells you how the better management of subjectivity and the day-to-day application of simplicity can change destinies. It shows how realistic approaches to managing brand destinies can reduce waste and improve rewards. Watch as you suddenly get more value out of scarce resources in shorter timeframes. The writer synthesises the experiences of cutting-edge, high-profile teams and enterprises around the world. "The key is in recognising and managing the differences between what is effective and what is subjective. Synergise the two, streamline and simplify, and take the best of what established and emerging media and communication channels can offer you, your business and your brands. Prepare to be challenged and confronted ... but, most of all, get ready for the kinds of successful change this approach can bring." Kevin Green, author

Informații despre carte

Titlu complet Brand and I
Autor Kevin Green
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 210
EAN 9781909395589
ISBN 9781909395589
Codul Libristo 08868225
Greutatea 316
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo