Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing Patricia Lauper
Codul Libristo: 01783828
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, aprilie 2011
Nonprofit-Organisationen (NPO) konkurrieren immer stärker um Spender, während Konsumenten erwarten,... Descrierea completă
? points 218 b
439 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Nonprofit-Organisationen (NPO) konkurrieren immer stärker um Spender, während Konsumenten erwarten, dass Unternehmungen sich gegenüber der Gesellschaft verantwortlich verhalten. Mittels Cause-Related Marketing (CRM) kann eine NPO finanzielle Mittel generieren und eine Unternehmung soziale Verantwortung übernehmen, um sich dadurch von der Konkurrenz zu differenzieren. Patricia Lauper untersucht unter anderem den Einfluss von CRM auf die Konsumenteneinstellung der beworbenen Marke und auf das Kaufverhalten. Mit Hilfe von Experimenten misst sie die Wirksamkeit von CRM und leitet Handlungsempfehlungen für die Praxis ab.

Informații despre carte

Titlu complet Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 273
EAN 9783834929846
ISBN 3834929840
Codul Libristo 01783828
Greutatea 358
Dimensiuni 148 x 210 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo