Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization Sinee Sankrusme
Codul Libristo: 09205292
Editura LAP Lambert Academic Publishing, mai 2016
This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challeng... Descrierea completă
? points 166 b
370 lei -9 %
334 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Die Rolle des Europäischen Parlaments im Haushaltsrecht Timna Kronawetter / Carte broșată
common.buy 286 lei
Pressevertrieb in Ostdeutschland Bernd Klammer / Copertă tare
common.buy 922 lei
Sea Shells, C'est Gratuit Matthias Leue / Carte broșată
common.buy 88 lei
Chronicles of Canada H. H. Langton / Carte broșată
common.buy 102 lei
Desafiando Al Futuro Alfonso Cotero / Carte broșată
common.buy 108 lei
Bankenregulierung Gerhard Dengl / Carte broșată
common.buy 107 lei
Jahrbuch Der Motorluftschiff-Studiengesellschaft Paul Daimler / Carte broșată
common.buy 353 lei
What If ? Emelia Ann Harwood / Copertă tare
common.buy 183 lei
Forever Laced Kathryn Smith Lockhard / Carte broșată
common.buy 103 lei
Anne Marie P Nelson Byrd / Carte broșată
common.buy 109 lei
Tell It Like Tupper J Mark Powell / Copertă tare
common.buy 209 lei
Wege aus Eisen im Waldviertel Peter Wegenstein / Copertă tare
common.buy 113 lei

This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challenger and niche, competitors both in domestic and imported whiskies and techniques of internationally known brands. The purpose of the study was to assess the marketing strategy practices of domestic and imported whiskies and to identify whether it was aligned with the target marketing, marketing mix and marketing strategies to satisfy customers. In addition, this study demonstrates marketing strategies among market leader, challenger, follower, and nichers before liberalization in 2000.

Informații despre carte

Titlu complet Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 216
EAN 9783659549373
Codul Libristo 09205292
Greutatea 338
Dimensiuni 150 x 13 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo