Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein?

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein? Michaela Kuhnt
Codul Libristo: 06841211
Editura VDM Verlag, aprilie 2011
Weinbeschreibungen von Winzern sind oft nicht kongruent mit den Assoziationen von Konsumenten. Kenne... Descrierea completă
? points 144 b
290 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


In Your Wildest Dreams Kimi Foos / Carte broșată
common.buy 70 lei
Systems Theory and Practice in the Knowledge Age Gillian Ragsdell / Carte broșată
common.buy 983 lei
Ultrafast Chemical Exchange Spectroscopy Zheng Junrong / Carte broșată
common.buy 463 lei
Roman Household Thomas Wiedemann / Carte broșată
common.buy 317 lei
CONCERTO IGOR STRAVINSKY / Carte broșată
common.buy 247 lei
Reporting Business Eyasu Alemie / Carte broșată
common.buy 250 lei
Theology and Intelligibility Michael Durrant / Copertă tare
common.buy 559 lei
Port Operations and Container Terminal Management Evrim Ursavas Guldogan / Carte broșată
common.buy 290 lei
Mensch-Maschine-Systeme Gunnar Johannsen / Carte broșată
common.buy 353 lei
Map Anza-Borrego Desert Region Diana Lindsay / Hartă
common.buy 61 lei
Die Einfuhrung Von CAD ALS Reorganisationsprozess Bernhard Christmann / Carte broșată
common.buy 410 lei
Comercio Novohispano con la Peninsula Iberica Martinez Saldana Hugo / Carte broșată
common.buy 348 lei
Umweltgerechter Verkehr Rolf Kreibich / Carte broșată
common.buy 410 lei
Counseling Kids Donald L. Peters / Carte broșată
common.buy 348 lei
creatividad en la medicina Bruno Estañol / Carte broșată
common.buy 330 lei
Law and Irresponsibility Scott Veitch / Copertă tare
common.buy 1.116 lei

Weinbeschreibungen von Winzern sind oft nicht kongruent mit den Assoziationen von Konsumenten. Kenner beschreiben Weine sehr detailliert und entsprechen damit nicht vollständig der Einschätzung, die Konsumenten von ihrem Produkt haben. Es ist daher durchaus für den Winzer interessant zu wissen, welche Assoziationen Konsumenten mit ihren Weinen haben im Sinne einer besseren Kundenorientierung und betreuung. Werden Weinbeschreibungen dahingehend adaptiert, dass emotionale Aspekte als Teil der Produktattribute einfließen, dann wäre eine stärkere Kundenbindung denkbar. Eine Erlebniswelt rund um das Genussmittel Wein aufzubauen, die Gefühle, Erinnerungen und Bilder erzeugt, macht sicher Sinn.

Informații despre carte

Titlu complet Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein?
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 120
EAN 9783639347197
ISBN 3639347196
Codul Libristo 06841211
Editura VDM Verlag
Greutatea 186
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo