Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald Christoph Friedrichs
Codul Libristo: 10951172
Editura Grin Publishing, mai 2016
Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, M... Descrierea completă
? points 102 b
203 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Glencoe Math, Course 2, Student Edition, Volume 2 McGraw-Hill/Glencoe / Carte broșată
common.buy 173 lei
Michael Ponti,Klavier Ponti/Maga/Angerer/Schmidt-Gertenbach/Phil. Hung. / Audio CD
common.buy 122 lei
If There Were Wolves Tim Pratt / Carte broșată
common.buy 70 lei
First Warm Evening of the Year Jamie M. Saul / Carte broșată
common.buy 72 lei
A River Called Titash Adwaita Mallabarman / Carte broșată
common.buy 224 lei
This Savage Land Black Spiders / Audio CD
common.buy 75 lei
How to Improve at Golf Peter Parks / Copertă tare
common.buy 189 lei

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,3, Georg-August-Universität Göttingen, Veranstaltung: Käuferverhalten, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Konsumentenverhalten gliedert sich in impulsive, limitierte, habitualisierte sowie extensiven Kaufentscheidungen. Impulskäufe zeichnen sich dabei durch ein sehr geringes Maß an kognitiver Steuerung bei gleichzeitig großem Einfluss von Emotionen und spontanen Eindrücken aus. In der vorliegenden Arbeit werde ich die impulsiven Kaufentscheidungen näher darstellen und anhand einer Studie von Silvera, Lavack und Kropp aus dem Jahr 2008 die aktuellen Ergebnisse zusammenfassen, bevor ich auf die Studie "Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions" von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald der Universität von Paderborn genauer eingehe.

Informații despre carte

Titlu complet Was zeichnet impulsive Kaufentscheidungen aus? Zur Studie Impulsive Consumer Buying as a Result of Emotions von Peter Weinberg und Wolfgang Gottwald
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 24
EAN 9783668215511
ISBN 3668215510
Codul Libristo 10951172
Editura Grin Publishing
Greutatea 59
Dimensiuni 178 x 254 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo