Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Visual Language of Technique

Carte Visual Language of Technique Luigi Cocchiarella
Codul Libristo: 02471065
Editura Springer International Publishing AG, martie 2015
The book is inspired by the third seminar in a cycle connected to the celebrations of the 150th anni... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Johanna's Christmas Johanna Basford / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
Big Four Agatha Christie / Carte broșată
common.buy 44 lei
top
Star Wars : Legacy of the Force Troy Denning / Carte broșată
common.buy 39 lei
Sonic The Hedgehog: The IDW Collection, Vol. 1 Tracy Yardley / Copertă tare
common.buy 249 lei
Grammatik aktiv Friederike Jin / Carte broșată
common.buy 159 lei
curând
Das zufriedene Baby Gina Ford / Carte broșată
common.buy 77 lei
Des Kaisers alte Kleider Barbara Stollberg-Rilinger / Copertă tare
common.buy 184 lei
Vjetre moj Yanna / Copertă tare
common.buy 93 lei
Spor Hans Rosenfalck / Carte broșată
common.buy 190 lei
HRNSHN / Audio CD
common.buy 53 lei
Kinderschutz mit psychisch kranken Eltern Ulrike Loch / Carte broșată
common.buy 274 lei
Peirce and the Conduct of Life Richard Atkins / Copertă tare
common.buy 677 lei
Des Landwirths Orakel Rudolph Wilhelm Theodor Petri / Carte broșată
common.buy 177 lei
Contemplative Psychotherapy Essentials Karen Kissel Wegela / Copertă tare
common.buy 181 lei

The book is inspired by the third seminar in a cycle connected to the celebrations of the 150th anniversary of the Politecnico di Milano. "Educating by Image. Teaching Styles vs Learning Styles" was the motto of this meeting. The contributions (coming from lectures, the poster session, interviews and round table) aim to propose an updated look at visual education, highlighting how digital tools and networks have profoundly affected the "representational styles" of the teachers and the "cognitive styles" of the learners, while at the same time reaffirming the importance of the interaction between the two groups. As Herbert Alexander Simon once said, "Learning results... only from what the student does and thinks"; therefore "the teacher can advance learning only by influencing what the student does to learn". That is no mean feat if we consider that, according to Benjamin Samuel Bloom, visual education not only involves the pure cognition, but also the affective and the psychomotor domains, not to mention the social aspects. This is why, alongside some theoretical and historical retrospectives, the contributions recommend a continuous revision of "what" and "how" could be included in the academic curricula, also in connection with secondary schools, the professional world, targeted Lifelong Learning Programmes for students and teachers.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo