Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Viral Marketing within Social Networking Sites

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Viral Marketing within Social Networking Sites Sven Wilde
Codul Libristo: 01821685
Editura Diplomica, iunie 2013
Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on... Descrierea completă
? points 168 b
338 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Arrow - Vengeance Oscar Balderrama / Carte broșată
common.buy 48 lei
Make It Paleo Bill Staley / Carte broșată
common.buy 181 lei
Rat Queens Volume 1: Sass & Sorcery Wiebe Kurtis J. / Carte broșată
common.buy 48 lei
EMBARAZO SIN TOXICOS CARLOS DE PRADA / Copertă tare
common.buy 163 lei
German Literature: A Very Short Introduction Nicholas Boyle / Carte broșată
common.buy 48 lei
Success Mastery Nick Nanton / Copertă tare
common.buy 135 lei
Internationale Kommunikationspolitik Martina Roglmeier / Carte broșată
common.buy 200 lei
Affiliate-Marketing ALS Instrument Des Online-Marketing Katrin Schmithüsen / Carte broșată
common.buy 93 lei
Africa, oh Africa Louise Robinson Chapman / Carte broșată
common.buy 45 lei
Viral-Marketing und Blog-Marketing Stanislaw Schmidt / Carte broșată
common.buy 84 lei
The Jewish Question: History of a Marxist Debate Enzo Traverso / Copertă tare
common.buy 1.095 lei

Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on this, different definitions were analysed to set up a practical definition for this study. Thereafter, possible targets of Viral Marketing are illustrated, followed by necessary elements of Viral Marketing campaigns and finally by an approach to measure the effectiveness. By means of an online questionnaire, a survey was conducted to collect empirical data. These data provide information about Viral Marketing within social networking sites and detect useful information for the practical use of Viral Marketing. The results of the analysis show the accelerating influence of social networking sites and other factors regarding the effectiveness of Viral Marketing. In addition, specific characteristics which make Viral Marketing messages appealing as well as the preferred types of Viral Marketing messages are illustrated. They help to understand how to create and design an effective Viral Marketing Campaign.

Informații despre carte

Titlu complet Viral Marketing within Social Networking Sites
Autor Sven Wilde
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 100
EAN 9783842899223
ISBN 384289922X
Codul Libristo 01821685
Editura Diplomica
Greutatea 131
Dimensiuni 148 x 210 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo