Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Value Based Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Value Based Management
Codul Libristo: 32944156
Editura LAP LAMBERT Academic Publishing, iunie 2020
Value Based Management (VBM) focuses solely on theories and practice of management, advertisement an... Descrierea completă
? points 161 b
323 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Objective Proficiency Student's Book with Answers Annette Capel / Copertă tare
common.buy 153 lei
Language Course Planning Brian North / Carte broșată
common.buy 196 lei
Colette, dívka z Antverp Arnost Lustig / Copertă tare
common.buy 41 lei
Cross-Cultural Communication Francisca O. Norales / Carte broșată
common.buy 114 lei
ISO 9001:2015 for Small Businesses Ray Tricker / Carte broșată
common.buy 399 lei
Social Media Marketing Tracy L. Tuten / Copertă tare
common.buy 787 lei
Western Europe 2008 / Copertă tare
common.buy 4.825 lei
Phonology and Morphology of the Germanic Languages Wolfgang Kehrein / Copertă tare
common.buy 1.112 lei
Arts / Cultural Management in International Contexts Birgit Mandel / Carte broșată
common.buy 216 lei
Cross-Cultural Interaction Irma / Copertă tare
common.buy 4.481 lei
Cross-Cultural Encounters / Carte broșată
common.buy 141 lei

Value Based Management (VBM) focuses solely on theories and practice of management, advertisement and marketing in organizations, with innovation at the forefront. This book contains tools to help business managers define opportunities, discover new ideas, develop unique designs, and demonstrate innovation. It also includes management concepts that have been proven to work at large companies like Toyota, HP and Microsoft. The author based his recommendations on research knowledge and findings from past and existing challenges to business growth. Major aspects of management, innovation and value-based marketing were discussed for the benefit of Cadbury Plc and Daily Sun, Nigeria. More importantly, the book includes a clear and thorough explanation of the necessary critical tools for value creation in business. It discussed the effectiveness of persuasive advertising and strategic management in improving earnings and creating sustainable competitive advantage.

Informații despre carte

Titlu complet Value Based Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2020
Număr pagini 96
EAN 9786202666381
ISBN 6202666382
Codul Libristo 32944156
Greutatea 150
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo