Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election Alireza Nader
Codul Libristo: 06605666
Editura RAND, ianuarie 2012
? points 53 b curând curând
108 lei
Retipărire preconizată Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Nobody Leaves KAPUSCINSKI RYSZA / Carte broșată
common.buy 54 lei
CANON E GIGUE JOHANN PACHELBEL / Copertă tare
common.buy 79 lei
The Brain Fog Fix Mike Dow / Audio CD
common.buy 172 lei
People of Ship Street Madeline Kerr / Carte broșată
common.buy 340 lei
Modern Aspects of Electrochemistry John O'M. Bockris / Carte broșată
common.buy 822 lei

Informații despre carte

Titlu complet Using Social Media to Gauge Iranian Public Opinion and Mood After the 2009 Election
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 108
EAN 9780833059727
ISBN 9780833059727
Codul Libristo 06605666
Editura RAND
Greutatea 296
Dimensiuni 278 x 213 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo