Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

User-Generated Content and its Impact on Branding

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte User-Generated Content and its Impact on Branding Severin Dennhardt
Codul Libristo: 01688647
The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today als... Descrierea completă
? points 161 b
319 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Sagmeister & Walsh: Beauty Stefan Sagmeister / Carte
common.buy 203 lei
top
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Copertă tare
common.buy 160 lei
top
Agile practice guide Project Management Institute / Carte broșată
common.buy 216 lei
Writing That Works Kenneth Roman / Carte broșată
common.buy 80 lei
Tarot Psychology Robert Wang / Carte broșată
common.buy 67 lei
curând
TYPE FOR TYPE Victionary / Copertă tare
common.buy 199 lei
See You Later, Alligator Sally Hopgood / Copertă tare
common.buy 80 lei
B2B Brand Management Philip Kotler / Carte broșată
common.buy 347 lei
User Generated Content Tamara Rachbauer / Carte broșată
common.buy 217 lei
A-Z of better brand language / Carte broșată
common.buy 58 lei
Diary and Letters of Madame d'Arblay: Volume 2 Fanny BurneyCharlotte Barrett / Carte broșată
common.buy 283 lei

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers purchase decision process.

Informații despre carte

Titlu complet User-Generated Content and its Impact on Branding
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 129
EAN 9783658023492
ISBN 365802349X
Codul Libristo 01688647
Greutatea 198
Dimensiuni 151 x 210 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo