Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Urban Destination Marketing in Contemporary Europe John Heeley
Codul Libristo: 08878265
Editura Channel View Publications Ltd, februarie 2015
This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to re... Descrierea completă
? points 332 b
705 lei -4 %
669 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
MASTERPIECES FOR MARIMBA Thomas McMillan / Carte broșată
common.buy 49 lei
Blaze of Obscurity Clive James / Carte broșată
common.buy 59 lei
Histologické medzinárodné názvoslovie + CD Kamil Belej jr. Carte broșată
common.buy 23 lei
Collected Essays of Ralph Ellison Ralph Ellison / Carte broșată
common.buy 100 lei
Misses Mallett Young / Carte broșată
common.buy 131 lei
People Factor W. Scott Gould / Carte broșată
common.buy 180 lei
Inequality and Economic Policy Tom Church / Copertă tare
common.buy 95 lei
curând
L'Europe des Religions Richard Friedli / Carte broșată
common.buy 452 lei
The Light in the Hallway Amanda Prowse / Digital
common.buy 91 lei
Lion Cub of Prague David Kuhr Moshe / Copertă tare
common.buy 363 lei
John Wesley's Values--and Ours Rem B Edwards / Carte broșată
common.buy 195 lei
What Kind of Regionalism? Josefina Syssner / Carte broșată
common.buy 553 lei

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Informații despre carte

Titlu complet Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
Autor John Heeley
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 192
EAN 9781845414931
ISBN 1845414934
Codul Libristo 08878265
Greutatea 460
Dimensiuni 241 x 162 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo