Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Unternehmenskommunikation 2.0 - Neue Wege im Marketing.

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Unternehmenskommunikation 2.0 - Neue Wege im Marketing. Carsten Rennhak
Codul Libristo: 07136328
Editura Ibidem Press, octombrie 2006
Die wachsende Informationsflut überlastet die Konsumenten zusehends. Werbende Unternehmen und ihre A... Descrierea completă
? points 109 b
220 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Ultralearning Scott H. Young / Copertă tare
common.buy 82 lei
top
Birds, Bees & Blossoms Harriet de Winton / Carte broșată
common.buy 91 lei
top
Moby Dick Herman Melville / Copertă tare
common.buy 48 lei
Grass Keum Suk Gendry-Kim / Carte broșată
common.buy 128 lei
The Walking Dead Kompendium. Bd.1 Charlie Adlard / Carte broșată
common.buy 212 lei
Learning Deep Learning / Carte broșată
common.buy 249 lei
Keeping At It Paul Volcker / Carte broșată
common.buy 86 lei
Angels of Alchemy Damon Brand / Carte broșată
common.buy 75 lei
House With Chicken Legs Sophie Anderson / Carte broșată
common.buy 44 lei
Beginning Ruby 3: From Beginner to Pro Peter Cooper / Carte broșată
common.buy 261 lei
Introduction to Optics Frank L. Pedrotti / Copertă tare
common.buy 336 lei
Kieszonkowiec Nakamura Fuminori / Carte broșată
common.buy 34 lei

Die wachsende Informationsflut überlastet die Konsumenten zusehends. Werbende Unternehmen und ihre Agenturen müssen Kommunikationsbotschaften heute so konzipieren und verpacken, dass der Konsument sie trotz seiner zunehmenden Abwehrhaltung wahrnimmt. Der vorliegende Band trägt der Komplexität und Vielschichtigkeit der Herausforderungen im Bereich der Unternehmenskommunikation Rechnung und zeigt mit den neuen Instrumenten der klassischen Kommunikation sowie Product Placement, Sponsoring und Event-Marketing Alternativen auf, wie dem Problem des Information Overload begegnet werden kann. Die Aufsatzsammlung richtet sich an Studierende und Wissenschaftler aller Fachrichtungen, die sich mit Kommunikationspolitik befassen; Praktiker im Bereich Marketing, die Kommunikationskampagnen planen und gestalten und dabei neue Wege gehen wollen, erhalten wertvolle Hinweise.

Informații despre carte

Titlu complet Unternehmenskommunikation 2.0 - Neue Wege im Marketing.
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2006
Număr pagini 246
EAN 9783898217125
Codul Libristo 07136328
Editura Ibidem Press
Greutatea 299
Dimensiuni 148 x 210 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo