Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Understanding the Ethical Consumer

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Understanding the Ethical Consumer Terry Newholm
Codul Libristo: 07025910
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
This Book is about ethical consumers. In some business circles ethical consumers are treated simply... Descrierea completă
? points 187 b
419 lei -9 %
378 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Elements of Analytical Geometry John Radford Young / Carte broșată
common.buy 137 lei
Aurora Floyd Mary Elizabeth Braddon / Carte broșată
common.buy 146 lei
Cecile Hawley Smart / Carte broșată
common.buy 141 lei
Sebastian Groff / Carte broșată
common.buy 113 lei

This Book is about ethical consumers. In some business circles ethical consumers are treated simply as one kind of consumer in a market society where a niche can be created to satisfy every preference. Conversely others propose consumer activism as part of a movement that will force ethical considerations into the decision-making of businesses and governments. Questions about ethics are central to consumer society. The research presented here analyses consumer decisions in their social context. Sixteen case studies of ethical consumers in differing circumstances are developed in considerable detail. Starting from the theoretical observation that being an ethical consumer presents seemingly daunting challenges, the research uses bounded rationality theory to explain how these cases maintain their self-image as ethical. I suggest thinking of ethical consumers as adopting strategies to reduce the scope and/or difficulty of decision making: distancing themselves from practices they consider unethical, integrating their lives around addressing the issues in ethical consumer discourse and/or rationalising their ethical consumption against their acceptance of consumer capitalism.

Informații despre carte

Titlu complet Understanding the Ethical Consumer
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 320
EAN 9783848492435
Codul Libristo 07025910
Greutatea 496
Dimensiuni 150 x 220 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo