Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Understanding the Chinese Consumer

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Understanding the Chinese Consumer Xiumei Liu
Codul Libristo: 04334011
Editura VDM Verlag, iulie 2011
Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. T... Descrierea completă
? points 144 b
291 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Scarlet Letter Nathaniel Hawthorne / Carte broșată
common.buy 23 lei
Dockside at Willow Lake Susan Wiggs / Carte broșată
common.buy 54 lei
Kant and Rational Psychology Corey W. Dyck / Copertă tare
common.buy 589 lei
Prophecy, Alchemy, and the End of Time Leah DeVun / Copertă tare
common.buy 706 lei
Human Venture V. Virom Coppola / Carte broșată
common.buy 130 lei
John Winthrop Francis J. Bremer / Carte broșată
common.buy 173 lei
Hollywood's Cold War Tony Shaw / Carte broșată
common.buy 198 lei

Go east, young man. Sell one tube of toothpaste to everyperson in China, and you will become rich. That sounds simple.However, this book tells you otherwise: China is a vast nation withgreat diversity. How people act and what they buy may differgreatly from north to south, rich to poor, young to old, suburbanto rural. Understanding Chinese consumers and marketing to themeffectively requires market segmentation - the process of dividinga total market into separate groups. This book explores Chineseconsumers by applying the geographic, demographic, andpsychographic bases typically used for segmentation decisions.Additionally, it provides insights into how segmentation can beimplemented strategically. In this very informative book, authorXiumei Liu elaborates useful guidelines on how to apply the art ofsegmentation, which enables a company to serve the right customersat the right time, with the right products and at the right price.It is of interest to international marketers, practitioners,scholars, and those seeking to understand the Chinese consumerswhile doing or intending to do business in China.

Informații despre carte

Titlu complet Understanding the Chinese Consumer
Autor Xiumei Liu
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 80
EAN 9783639063493
ISBN 363906349X
Codul Libristo 04334011
Editura VDM Verlag
Greutatea 142
Dimensiuni 153 x 230 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo