Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

UF1820 Marketing y plan de negocio de la microempresa

Limba spaniolăspaniolă
Carte Copertă tare
Carte UF1820 Marketing y plan de negocio de la microempresa CAROLINA DOMINGUEZ ARETA
Codul Libristo: 20010760
Editura CERTIA, noiembrie 2015
«Marketing y plan de negocio de la microempresa» (UF1820) es unaunidad formativa 40 horas que perten... Descrierea completă
? points 39 b
77 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Moriarty the Patriot, Vol. 4 Ryosuke Takeuchi / Carte broșată
common.buy 47 lei
Complete Book of Dragons Cressida Cowell / Copertă tare
common.buy 81 lei
Traditional Chinese Painting Masterpieces of Art David Robinson / Copertă tare
common.buy 89 lei
Irish Music For Guitar John Loesburg / Carte broșată
common.buy 93 lei
Die drei Geister von Tesla. Band 3 Richard Marazano / Copertă tare
common.buy 69 lei
Polin: Studies in Polish Jewry Volume 29 Natalia Aleksiun / Carte broșată
common.buy 191 lei
Christmas Cakes and Mistletoe Nights Carole Matthews / Carte broșată
common.buy 70 lei
John Brown to Bob Dole / Carte broșată
common.buy 193 lei
Die Dinge faßbar machen Georg Schuppener / Copertă tare
common.buy 369 lei
Anne Katrine Dolven Ele Carpenter / Copertă tare
common.buy 89 lei

«Marketing y plan de negocio de la microempresa» (UF1820) es unaunidad formativa 40 horas que pertenece al módulo MF1788_3Planificación e iniciativa emprendedora en peque?os negocios ymicroempresas del certificado profesional «Creación y gestión demicroempresas» (ADGD0210) dentro de la familia profesionaladministración y auditoria, área profesional administración yauditoría.Lo que hemos querido transmitir son los conceptosclave en ambos sentidos, que hagan posible que el alumno tenga unasnociones claras de los primeros pasos que deberá dar al emprender conuna marca comercial un servicio o producto determinado en el mercado.También es fundamental la investigación previa de la competencia, delmercado, testear el producto previamente para ir ajustando lastécnicas y estrategias, introduciendo los cambios necesarios, teniendo en cuenta algunos consejos respecto del atractivo en precios,producto, promociones o logística-distribución.El manual estápensado para su utilización como referencia en formaciones prácticasen las que ampliar conocimientos y habilidades para el ejercicio deemprender de manera profesional en el mercado de trabajo.Unavez desarrollados los contenidos se proponen ejercicios, actividadesde evaluación que permiten comprobar la compresión y analizar lasdificultades encontradas.

Informații despre carte

Titlu complet UF1820 Marketing y plan de negocio de la microempresa
Limba spaniolă
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 117
EAN 9788416481002
Codul Libristo 20010760
Editura CERTIA
Dimensiuni 170 x 240
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo