Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Twenty-First-Century Media Industry

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Twenty-First-Century Media Industry John Hendricks
Codul Libristo: 04903463
Editura Lexington Books, iunie 2010
The Twenty-First-Century Media Industry: Economic and Managerial Implications in the Age of New Medi... Descrierea completă
? points 423 b
856 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sea-Level Change in the Gulf of Mexico Richard A. Davis / Carte broșată
common.buy 132 lei
Youth-Led Health Promotion in Urban Communities Melvin Delgado / Copertă tare
common.buy 798 lei
Chemical Issues Roy Harrison / Copertă tare
common.buy 1.523 lei
Na tre P re... Amélie Papet / Carte broșată
common.buy 693 lei
Workbook of Group-Analytic Interventions David Kennard / Carte broșată
common.buy 243 lei
Methoden der Informatik in der Medizin G. Holthoff / Carte broșată
common.buy 413 lei
Legends in Marketing: Yoram 'Jerry' Wind Jagdish N. Sheth / Copertă tare
common.buy 4.589 lei
Prisoners' Inventions Temporary Services / Copertă tare
common.buy 80 lei
Demokratie Und Krise Wolfgang Merkel / Carte broșată
common.buy 528 lei

The Twenty-First-Century Media Industry: Economic and Managerial Implications in the Age of New Media examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. Consumer behaviors and consumer expectations are being shaped by new media technologies. They now expect information on-demand and on-the-go as well as at their finger-tips via the Internet. In order to stay relevant, traditional media managers and practitioners are adapting to these consumer demands and expectations by developing new business models and new business philosophies to stay competitive. The contributors to this volume explore the business strategies being implemented by some media industries such as newspapers and the recording industry who are struggling to not only remain competitive and profitable, but also to survive. The Twenty-First-Century Media Industry provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.

Informații despre carte

Titlu complet Twenty-First-Century Media Industry
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 310
EAN 9780739140031
ISBN 0739140035
Codul Libristo 04903463
Editura Lexington Books
Greutatea 631
Dimensiuni 162 x 241 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo