Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Twenty Ads That Shook the World

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Twenty Ads That Shook the World James B. Twitchell
Codul Libristo: 01017931
Editura Random House USA Inc, ianuarie 2002
James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns—and their creators—th... Descrierea completă
? points 45 b
111 lei -18 %
91 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Jujutsu Kaisen, Vol. 21 Gege Akutami / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
How to Win At Chess Levy Rozman / Copertă tare
common.buy 92 lei
top
Demon Girl Next Door Vol. 2 / Carte broșată
common.buy 69 lei
top
Shogun's Last Samurai Corps / Carte broșată
common.buy 74 lei
top
Attack on Titan The Final Season Part 2 Manga Box Set Hajime Isayama / Carte broșată
common.buy 274 lei
top
Songs of a Dead Dreamer and Grimscribe Thomas Ligotti / Carte broșată
common.buy 86 lei
top
Ham On Rye Charles Bukowski / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Cristo si e fermato a Eboli Carlo Levi / Carte broșată
common.buy 76 lei
top
Theory and Reality Peter Godfrey-Smith / Carte broșată
common.buy 146 lei
Sewing for Fashion Designers Anette Fischer / Copertă tare
common.buy 189 lei
MICKEY FRIENDS MICKEYS SNOWY CHRISTMAS Disney Book Group / Copertă tare
common.buy 44 lei
Wicked Bargain / Copertă tare
common.buy 86 lei
Avengers: The Kang Dynasty Omnibus Kurt Busiek / Carte broșată
common.buy 174 lei
Uprooted Gregor Thum / Carte broșată
common.buy 274 lei

James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns—and their creators—that have most influenced our culture and marketplace in the twentieth century. P. T. Barnum’s creation of buzz, Pepsodent and the magic of the preemptive claim, Listerine introducing America to the scourge of halitosis, Nike’s “Just Do It,” Clairol’s “Does She or Doesn’t She?,” Leo Burnett’s invention of the Marlboro Man, Revlon’s Charlie Girl, Coke’s re-creation of Santa Claus, Absolut and the art world—these campaigns are the signposts of a century of consumerism, our modern canon understood, accepted, beloved, and hated the world over.

Informații despre carte

Titlu complet Twenty Ads That Shook the World
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2002
Număr pagini 240
EAN 9780609807231
ISBN 9780609807231
Codul Libristo 01017931
Greutatea 420
Dimensiuni 188 x 235 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo