Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Turkish Multinationals

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Turkish Multinationals Yuksel Ayden
Codul Libristo: 16082823
Editura Springer International Publishing AG, august 2017
This book explores the internationalization of Turkish multinationals by examining a set of firms fr... Descrierea completă
? points 375 b
754 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


basiswissen Aquarellmalerei frechverlag / Carte broșată
common.buy 57 lei
La Situation Agricole Furet-T / Carte broșată
common.buy 88 lei
Sameen Rushdie's Indian Cookery Sameen Rushdie / Copertă tare
common.buy 76 lei
PHANTOM OF THE FORTRESS Aaron M. Zook Jr / Carte broșată
common.buy 79 lei
Untersuchungen zur Philosophie der Griechen Hermann Siebeck / Carte broșată
common.buy 180 lei
paintings by a pilgrim Patty Lurie / Carte broșată
common.buy 149 lei
Human Environmental Impact: How We Affect Earth Ava Sawyer / Carte broșată
common.buy 44 lei

This book explores the internationalization of Turkish multinationals by examining a set of firms from various industries and providing eleven detailed case studies. The authors aim to discover the reasons behind the drive for internationalization within the firms, and how their internationalization processes work. By focusing on a medium-sized emerging country, which is strategically located at the intersection of European, Asian and African markets, Turkish Multinationals provide a significant contribution to research on multinational firms in emerging countries. Topics discussed include: strategic motives for and drivers of internationalization at multiple levels (firm, industry and institutional); the location, ownership and entry modes of multinational firms; and their market entry and post-acquisition strategies, which are critical to the evolution of the internationalization process. This innovative book will offer an alternative perspective to current debate on emerging markets, and will be of great interest to both academics of global strategy and international business, and policy-makers.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo