Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Trustworthiness and Influence of Electronic Word of Mouth

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Trustworthiness and Influence of Electronic Word of Mouth Algur Mehmet Selami
Codul Libristo: 09542591
Editura Türkiye Alim Kitaplar, august 2015
Word of mouth's effect on consumer behavior is already known. Developments in internet and mobile te... Descrierea completă
? points 147 b
292 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Modern Course in English Syntax Liliane Haegeman / Copertă tare
common.buy 987 lei
1000 gefühlte Gedanken-Fragen Sabine Krusel / Carte broșată
common.buy 91 lei
V.F. Odoevsky Neil Cornwell / Copertă tare
common.buy 1.102 lei
Birth Of The Family Jerry M. Lewis / Carte broșată
common.buy 123 lei
Uarda Georg Ebers / Carte broșată
common.buy 208 lei
Simple Models of Many-Fermion Systems Suraud / Carte broșată
common.buy 632 lei
Was aus mir werden kann Wilfried Reifarth / Carte broșată
common.buy 77 lei
Mike Rosemary Hayes / Carte broșată
common.buy 42 lei

Word of mouth's effect on consumer behavior is already known. Developments in internet and mobile technologies have created a new form of this phenomenon, electronic word of mouth. It is not only capable to reach higher number of people, it is also able to reach them in much less time. That is why it is important to understand electronic word of mouth's dynamics. The aim of this study is to undertand how perceived brand globalness and valence effects turstworthiness and influence of electronic word of mouth. Data have been collected from 160 electronic word of mouth users and have been analyzed by using correlation, regression, multiple regression, T-Tests and ANOVA. Results of analysis determine perceived brand globalness negatively effects trustworthiness and influence of posit ve electronic word of mouth, and posit vely effects trustworthiness and influence of negative electronic word of mouth. Besides, this study shows the relationship between demographics, purchase intention, perceived quality and perceived brand globalness, as well as the effect of valence.

Informații despre carte

Titlu complet Trustworthiness and Influence of Electronic Word of Mouth
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 112
EAN 9783639810295
ISBN 3639810295
Codul Libristo 09542591
Greutatea 177
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo