Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Trustmarks in E-Commerce

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Trustmarks in E-Commerce Paolo E. Balboni
Codul Libristo: 02518580
Editura T.M.C. Asser Press, iunie 2009
Chapter 1 INTRODUCTION 1. Background A few years after the commercialisation of the Internet, it bec... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Borderline Personality Disorder Workbook Daniel J. Fox / Carte broșată
common.buy 112 lei
top
Eat to Beat Disease William Li / Carte broșată
common.buy 111 lei
top
Midnight Sun Stephenie Meyer / Carte broșată
common.buy 62 lei
top
Mashle: Magic and Muscles, Vol. 1 Hajime Komoto / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
These Violent Delights Micah Nemerever / Copertă tare
common.buy 120 lei
top
Information is Beautiful (New Edition) David McCandless / Copertă tare
common.buy 133 lei
top
Carchitecture Thijs Demeulemeester / Copertă tare
common.buy 246 lei
All About Saul Leiter Saul Leiter / Carte broșată
common.buy 110 lei
Gallant V. E. Schwab / Carte broșată
common.buy 52 lei
Old-Fashioned Doilies to Crochet Rita Weiss / Carte broșată
common.buy 44 lei
Art of Onward / Copertă tare
common.buy 174 lei
Private Berlin James Patterson / Carte broșată
common.buy 59 lei
Korean Hangul Writing Workbook Lingvo Lilas Lingvo / Carte broșată
common.buy 56 lei
Contemporary Stories of Learning Swps University of Socia And Humanities / Carte broșată
common.buy 36 lei

Chapter 1 INTRODUCTION 1. Background A few years after the commercialisation of the Internet, it became clear to businesses that the challenge for the coming years would be to win the trust of the consumers. First, consumers need to trust the Internet in general as a new means of communication. Second, consumers need to trust e-c- merce as a new way of transferring ownership or rights to use goods or services by making transactions through a computer-mediated network. Third, consumers need to trust the business practices of a specific company which sells goods or provides services online in order to choose and thus do business with that specific company instead of preferring to deal with an- 1 other one out of an almost unlimited number of options available online. Speaking about trust is comparable to speaking about love: one can talk for hours without reaching any definite conclusion. Trust is a feeling, so it 2 is really difficult to measure and to identify all the factors that affect it. However, as with love, there are some basic rules which, if followed, can at least increase the chances to enhance trust. These rules vary and transform together with the development of society. Nowadays, security and privacy seem to be at the top of the list of consumers concerns in online transac- All the websites quoted in this book were last visited on 11 September 2008.

Informații despre carte

Titlu complet Trustmarks in E-Commerce
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 264
EAN 9789067042963
ISBN 906704296X
Codul Libristo 02518580
Greutatea 600
Dimensiuni 166 x 248 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo