Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Trust as the Key to Loyalty in Business-to-Consumer Exchanges

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Trust as the Key to Loyalty in Business-to-Consumer Exchanges Tara Ebert
Codul Libristo: 01783112
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, iulie 2009
Trust plays an important role in business relationships. It is, therefore, one of the most discussed... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Její strašně krásný život Magdalena Strnadová / Carte
common.buy 51 lei
Das große Schalke-Buch Christoph Bausenwein / Copertă tare
common.buy 94 lei
Doctors for Democracy Vincanne Adams / Copertă tare
common.buy 706 lei
MATHEminis, Fit fürs erste Schuljahr Jens H. Lorenz / Foaie
common.buy 55 lei
Color Vision Karl R. GegenfurtnerLindsay T. SharpeB. B. Boycott / Copertă tare
common.buy 901 lei
Research Methods for Education, second edition Peter Newby / Carte broșată
common.buy 503 lei
Looking for Work, Searching for Workers Joshua L. (University of Kansas) Rosenbloom / Copertă tare
common.buy 510 lei
Ich kam - ich geh Marietta di Monaco / Carte broșată
common.buy 78 lei

Trust plays an important role in business relationships. It is, therefore, one of the most discussed and analyzed phenomena in the literature on business-to-consumer interactions. §§Tara Ebert investigates what trust building measures in the banking industry should comprise. She deduces a critical conceptualization of consumer trust from the specific view that consumer theory takes. By means of an extensive trust research analysis, she establishes a complex model which she analyzes empirically. The findings show that reputation and perceived security of a bank are the two key factors in trust building. The author presents new and analytical insights which can be employed to deduce better targeted marketing implications for consumer trust building by banks.

Informații despre carte

Titlu complet Trust as the Key to Loyalty in Business-to-Consumer Exchanges
Autor Tara Ebert
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 198
EAN 9783834916228
ISBN 3834916226
Codul Libristo 01783112
Greutatea 269
Dimensiuni 148 x 210 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo