Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product Mark Anthony Camilleri
Codul Libristo: 15195034
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2017
This book covers a variety of themes and issues in the travel, tourism and hospitality sectors in a... Descrierea completă
? points 403 b
804 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Espanol? Por supuesto! Oscar Rodriguez Garcia / Carte broșată
common.buy 121 lei
The Competitive Advantage of Nations Michael E. Porter / Copertă tare
common.buy 192 lei
Espanol? Por supuesto! Dulce Chacon / Carte broșată
common.buy 174 lei
Animal Tales from the Caribbean George List / Carte broșată
common.buy 272 lei
El violí de la llibertat CANOLICH PRATS I VILALLONGA / Carte broșată
common.buy 94 lei
Mer de Noms A. Perfect Circle / Carte broșată
common.buy 193 lei
Green Intelligent Transportation Systems Wuhong Wang / Copertă tare
common.buy 1.258 lei
Superfandom Zoe Fraade-Blanar / Carte broșată
common.buy 64 lei
Beschwichtigen, Drohen oder nur Spielen? Manuela Nemeth / Copertă tare
common.buy 101 lei
Wer malen will, muss Metal sein! Renatus Töpke / Foaie
common.buy 30 lei

This book covers a variety of themes and issues in the travel, tourism and hospitality sectors in a concise and accessible way. Readers will gain a sound understanding of marketing processes, strategies and tactics and learn about new trends in the industry, for example e-tourism and destination marketing, and the impact of technological advances. Learning outcomes are described at the start of each chapter and key terms are clearly explained, providing the tourism and hospitality vocabulary required for effective communication at work. Each chapter closes with a succinct summary to facilitate review and retention of the most important information. Moreover, case studies representing the diversity of the industry are included to illustrate real-life situations and to offer assistance in future employment roles. The book will be valuable for students, aspiring practitioners and others with an interest in the tourism industry.

Informații despre carte

Titlu complet Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2017
Număr pagini 213
EAN 9783319498485
ISBN 3319498487
Codul Libristo 15195034
Greutatea 522
Dimensiuni 164 x 241 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo