Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Toward Cross-Channel Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Toward Cross-Channel Management Thomas Rudolph
Codul Libristo: 16240251
Editura De Gruyter, iunie 2017
New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch... Descrierea completă
? points 41 b
96 lei -14 %
82 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Writing as Technology and Cultural Ecology Harald Haarmann / Copertă tare
common.buy 472 lei
Great American Ghost Stories Bill Bowers / Carte broșată
common.buy 70 lei
SS-GB Philipp Kadelbach / Blu-ray
common.buy 146 lei
Argument Evaluation and Evidence Douglas Walton / Copertă tare
common.buy 615 lei
Seconds to Live Melinda Leigh / Audio CD
common.buy 90 lei

New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch between online and offline channels when shopping - a phenomenon extant research on consumer behavior terms cross-channel shopping. This considerable change in consumer behavior offers great potential for retailers worldwide to strengthen their competitiveness. Today, retail incumbents aspire to integrate their channels to offer compelling switching opportunities among all online and offline channels - an approach we coin cross-channel management. However, addressing cross-channel shoppers may entail a rise in business model complexity which can only be tackled by installing a firm-wide strategic change process. Set against this transformative background, this book offers insight into how firms can overcome said inertia and successfully transform their current channel specific business model to a much more integrated system of online and offline channels. With the help of 71 interviews with top and middle managers in retailing, this book derives a variety of recommendations in the field of cross-channel management for retailers and manufacturers.

Informații despre carte

Titlu complet Toward Cross-Channel Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 84
EAN 9783110553895
ISBN 3110553899
Codul Libristo 16240251
Editura De Gruyter
Greutatea 333
Dimensiuni 170 x 240 x 240
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo