Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites Arch G Woodside
Codul Libristo: 04294614
Editura Emerald Publishing Limited, septembrie 2010
This volume provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure... Descrierea completă
? points 455 b
916 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Principles of Helicopter Flight / Carte broșată
common.buy 112 lei
Basic Glass Fusing Lynn Haunstein / Carte broșată
common.buy 108 lei
Velikonoční koledy Klára Trnková / Copertă tare
common.buy 26 lei
Open Wounds Stanley Greene / Copertă tare
common.buy 254 lei
Lonely Hedonist Mike Sager / Carte broșată
common.buy 78 lei
curând
Polygamy Question / Carte broșată
common.buy 186 lei
SAS 130 Mortelle Jamaïque Gérard de Villiers / Carte broșată
common.buy 60 lei
Allegories of Love Diana de Armas Wilson / Carte broșată
common.buy 294 lei
Full Value of Parks David Harmon / Copertă tare
common.buy 863 lei
Natural Organic Matter in Water Mika Sillanp / Carte broșată
common.buy 1.273 lei
Kahir Ekseriyet / Carte broșată
common.buy 161 lei

This volume provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure the effectiveness of tourism advertising and the usefulness of destination marketing websites. An extensive literature review describes 40+ years of research on the effectiveness of tourism advertising and the slow advancement to using valid impact metrics - field experiments with alternative ad treatment and placements. Several authors undertake information-usefulness audits on DMO (destination management office) websites and provide practical check lists. Tourism website comparisons include: Maine, Massachusetts and New York; Genoa, Marseilles and Valencia; France, Spain and Portugal; and China, Poland, Russia and Thailand, against each other as well as the Lonely Planet websites. Content analysis of consumer-generated advertisements that promote visits to third places, in this case Starbucks coffee shops and Chipotle restaurants, makes an intriguing study. The final paper gives a thick description of the dynamics of the government's role in shaping China's domestic, inbound, and outbound tourism industry and contributes to building a behavioral theory of government-firm relationships.

Informații despre carte

Titlu complet Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 184
EAN 9781849509008
ISBN 184950900X
Codul Libristo 04294614
Greutatea 412
Dimensiuni 233 x 160 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo