Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Tourism Branding

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Tourism Branding L. A. Cai
Codul Libristo: 05106937
Editura Emerald Publishing Limited, decembrie 2009
Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happ... Descrierea completă
? points 493 b
993 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Solo Raphael Sassower / Copertă tare
common.buy 767 lei
Student Leadership Practices Inventory (LPI) James M. Kouzes / Carte broșată
common.buy 538 lei
Taking Charge of Your Health John R. Burton / Copertă tare
common.buy 267 lei
Reader in Promoting Public Health Jenny Douglas / Copertă tare
common.buy 1.064 lei

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. "Tourism Branding: Communities in Action", the first volume in a new and exciting book series, considers a traditional marketing subject from multidisciplinary perspectives. Refreshingly this book attempts to free branding research and practice in tourism fields from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion. Considering tourism branding as a community affair, this collection is distinguished from other publications by adopting a global and more multidisciplinary approach, and brings the subject of tourism branding outside of the conventional domains of marketing and destination. Special attention is given to the role and expectations of main tourism stakeholders, particularly residents, business, and government in the hosting community. Built on theoretical foundations with both empirical findings and practical cases, this book brings together different perspectives and offers an intellectual and open dialogue among academics and practitioners of the field.

Informații despre carte

Titlu complet Tourism Branding
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 312
EAN 9781849507202
ISBN 1849507201
Codul Libristo 05106937
Greutatea 576
Dimensiuni 162 x 238 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo