Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Top-Down- Und Bottom-Up-Ansatze Im Innovationsmanagement

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Top-Down- Und Bottom-Up-Ansatze Im Innovationsmanagement Florian Totzauer
Codul Libristo: 05193759
Editura Springer Gabler, august 2014
Florian Totzauer beleuchtet die Entwicklung von Innovationen aus Top-down- bzw. Bottom-up-Perspektiv... Descrierea completă
? points 204 b
410 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Jazz Flute Scales Levels/Grades 1-5 ABRSM / Note muzicale
common.buy 65 lei
Star Trek (2009), 1 DVD J. J. Abrams / DVD
common.buy 43 lei
Re-Figuring Hayden White / Copertă tare
common.buy 957 lei
Vagenda Holly Baxter / Carte broșată
common.buy 76 lei
Vernon Fisher Vernon Fisher / Copertă tare
common.buy 280 lei
Anthrazit Andreas Meyer / Carte broșată
common.buy 113 lei
Children of the Bible Carine Mackenzie / Carte broșată
common.buy 56 lei
Die Gitarrenklasse. Clemens Völker / Carte broșată
common.buy 83 lei
Vieux Carre Tennessee Williams / Carte broșată
common.buy 72 lei
Privilege, Persecution, and Prophecy Frances Lannon / Copertă tare
common.buy 1.162 lei
Sketches of English Character: Volume Two Catherine Gore / Carte broșată
common.buy 65 lei
To Destroy Painting Louis Marin / Carte broșată
common.buy 199 lei

Florian Totzauer beleuchtet die Entwicklung von Innovationen aus Top-down- bzw. Bottom-up-Perspektive. Er untersucht, wie Topmanager über ihr eigenes Innovationsverhalten besonders neuartige Innovationen top-down fördern können und welche individuellen Eigenschaften hierbei relevant sind. Darüber hinaus identifiziert er die funktionsübergreifende Zusammenarbeit als Innovationstreiber und analysiert, wie ein innovationsorientiertes Personalmanagement eingesetzt werden kann, um Barrieren der Zusammenarbeit an zentralen Schnittstellen wie zwischen Forschung & Entwicklung und Marketing zu überwinden und Innovationen bottom-up zu generieren. In zwei empirischen Studien werden die spezifischen Erfolgsfaktoren und Wirkungszusammenhänge der behandelten Top-down- und Bottom-up-Ansätze im Innovationsmanagement verdeutlicht.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo