Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Theory of Grocery Shopping

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Theory of Grocery Shopping Shelley L Koch
Codul Libristo: 01255193
Editura Bloomsbury Publishing, octombrie 2012
Grocery shopping is an often ignored part of the story of how food ultimately gets to our pantry she... Descrierea completă
? points 475 b
960 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


A Game of Thrones George R. R. Martin / Carte broșată
common.buy 54 lei
Bratia II. Jü Chua / Copertă tare
common.buy 58 lei
Dying to Know You Aidan Chambers / Carte broșată
common.buy 65 lei
NATO after Sixty Years James Sperling / Copertă tare
common.buy 568 lei
Diversifying Food and Diets Jessica Fanzo / Carte broșată
common.buy 446 lei
Postcolonial African Cities Fassil Demissie / Carte broșată
common.buy 327 lei
Economics DeMYSTiFieD Melanie Fox / Carte broșată
common.buy 145 lei
Engineering the Human Bert-Jaap Koops / Copertă tare
common.buy 986 lei
Whatever Happened to the Islamists? Amel Boubekeur / Copertă tare
common.buy 132 lei

Grocery shopping is an often ignored part of the story of how food ultimately gets to our pantry shelves and tables. A Theory of Grocery Shopping explores the social organization of grocery shopping by linking the lived experience of grocery shoppers and retail managers in the US with information transmitted by nutritionists, government employees, financial advisors, journalists, health care providers and marketers, who influence the way we think about and perform the work of shopping for a household's food. The author provides insight into the contradictory messages that shape how consumers provision their households, and details how consumers respond to these messages. The book challenges the consumer choice model that places responsibility on the shopper for making the "right" choice at the grocery store, thereby ignoring the larger social forces at work, which determine what products are available and how they get to the shelves.

Informații despre carte

Titlu complet Theory of Grocery Shopping
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2012
Număr pagini 144
EAN 9780857851505
ISBN 0857851500
Codul Libristo 01255193
Greutatea 358
Dimensiuni 156 x 241 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo