Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Value of Luxury

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Value of Luxury
Codul Libristo: 33290240
Editura Springer Nature Switzerland AG, octombrie 2020
What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has... Descrierea completă
? points 460 b
926 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Twisted Love Ana Huang / Carte broșată
common.buy 46 lei
top
Frieren: Beyond Journey's End, Vol. 5 Kanehito Yamada / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
English File: Intermediate: Student's Book with Online Practice Christina Latham-Koenig / Carte broșată
common.buy 249 lei
top
The Maddest Obsession Danielle Lori / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
Yarichin Bitch Club, Vol. 1 Ogeretsu Tanaka / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
Anxious People Fredrik Backman / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Copertă tare
common.buy 249 lei
top
Rise of the Dragon Elio M. Garcia Jr. / Copertă tare
common.buy 191 lei
top
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Cărți
common.buy 108 lei
top
Eisenhorn: The Omnibus Dan Abnett / Carte broșată
common.buy 92 lei
top
Almond Won-pyung Sohn / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
Bunny Mona Awad / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Pride and Prejudice Jane Austen / Carte broșată
common.buy 31 lei
top
Dragon Age: The First Five Graphic Novels David Gaider / Carte broșată
common.buy 128 lei
top
Hooky Míriam Bonastre Tur / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
Girl, Woman, Other Bernardine Evaristo / Carte broșată
common.buy 58 lei

What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has focused on luxury as a global business and how companies have generated, communicated and monetized luxury, this book draws on empirical research to examine how consumers understand and interact with it. It identifies the components of luxury value, as seen by consumers, and the most influential factors that shape these perceptions. Drawing on a range of disciplinary approaches, the author investigates how consumer segments differ in their perception of luxury products, and how different generations understand value. A comprehensive overview of consumer perceptions of luxury, this book is a must-read for those students and researchers interested in luxury studies.

Informații despre carte

Titlu complet Value of Luxury
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2020
Număr pagini 431
EAN 9783030512170
ISBN 3030512177
Codul Libristo 33290240
Greutatea 724
Dimensiuni 148 x 210 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo