Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Seven Principles of WOM and Buzz Marketing Panos Mourdoukoutas
Codul Libristo: 01649861
Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group o... Descrierea completă
? points 161 b
320 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Voliéry Zuzana Brabcová / Copertă tare
common.buy 41 lei
Kindersprechstunde Michaela Glöckler / Copertă tare
common.buy 164 lei
Buzz marketing Eric Briones / Carte broșată
common.buy 160 lei
curând
Mord im Krimihotel Ingrid Schmitz / Carte broșată
common.buy 65 lei
Buzz-Marketing Sascha Bell / Carte broșată
common.buy 191 lei
Ethno-erotic Economies George Paul Meiu / Copertă tare
common.buy 584 lei
Hireling L. P. Hartley / Carte broșată
common.buy 58 lei
Language Acquisition and Learnability Stefano Bertolo / Copertă tare
common.buy 394 lei
Autodesk Inventor 2010 Christian Schlieder / Carte broșată
common.buy 120 lei
Drei Geschichten Gustave Flaubert / Copertă tare
common.buy 279 lei
Field Observations Rob Davidson / Carte broșată
common.buy 110 lei
Light Garden of the Angel King Peter Levi / Carte broșată
common.buy 157 lei

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers!§The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools seven simple steps to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:§Begin with the consumers§Be innovative§Target the right group§Create the right message§Find the right environment

Informații despre carte

Titlu complet Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 104
EAN 9783642021084
ISBN 3642021085
Codul Libristo 01649861
Greutatea 760
Dimensiuni 155 x 235 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo