Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Psychology of Innovation in Organizations

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Psychology of Innovation in Organizations David H. Cropley
Codul Libristo: 09254418
Editura Cambridge University Press, iulie 2015
In today's highly competitive market, organizations increasingly need to innovate in order to surviv... Descrierea completă
? points 129 b
259 lei
În depozitul extern Expediem în 9-13 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Dog Man Dav Pilkey / Carte broșată
common.buy 59 lei
scambio John Grisham / Copertă tare
common.buy 127 lei
Hravá školní družina 1 neuvedený autor / Carte broșată
common.buy 20 lei
Moderní nordic walking Lucia Okoličányová / Carte broșată
common.buy 43 lei
Heart of Ice Dave Morris / Carte broșată
common.buy 61 lei
Macbeth Linzy Brady / Carte broșată
common.buy 59 lei
Pickups, Windings and Magnets... Mario Milan / Carte broșată
common.buy 133 lei
Practical Jinn Magick Corwin Hargrove / Carte broșată
common.buy 110 lei
Nordic walking Pino Dellasega / Carte broșată
common.buy 123 lei
Zombies and Shit Carlton Mellick III / Carte broșată
common.buy 114 lei
Complete Guide to Nordic Walking Gill Stewart / Carte broșată
common.buy 178 lei
Schwarzer Mops (Puzzle) Oliver Pinkoss / Joc
common.buy 155 lei
Red Planet William John Locke / Carte broșată
common.buy 191 lei
Magie der Geschichten Michael Neumann / Carte broșată
common.buy 249 lei
Nordic Walking Kamila Arndt / Carte broșată
common.buy 295 lei

In today's highly competitive market, organizations increasingly need to innovate in order to survive. Drawing on a wealth of psychological research in the field of creativity, David H. Cropley and Arthur J. Cropley illustrate practical methods for conceptualizing and managing organizational innovation. They present a dynamic model of the interactions between four key components of creativity - product, person, process, and press - which function as building blocks of innovation. This volume sheds new light on the nature of innovative products and the processes that generate them, the psychological characteristics of innovative people, and the environments that facilitate innovation. It also fills a significant gap in the current literature by addressing the paradoxical quality of organizational innovation, which may be both helped and hindered by the same factors. The authors demonstrate that with proper measurement and management, organizations can effectively encourage individuals to produce and take advantage of novel ideas.

Informații despre carte

Titlu complet Psychology of Innovation in Organizations
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 260
EAN 9781107459175
ISBN 1107459176
Codul Libristo 09254418
Greutatea 388
Dimensiuni 153 x 231 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo