Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

The Impacts of ISO9001:2008 Implementation on Employees job satisfaction

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte The Impacts of ISO9001:2008 Implementation on Employees job satisfaction Elias Bekele Tekle
Codul Libristo: 02201658
Editura LAP Lambert Academic Publishing, octombrie 2013
In recent years, ISO 9000 has gained significant acceptance in many organizations in Ethiopia. Most... Descrierea completă
? points 137 b
287 lei -4 %
273 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Kingdom of the Wicked Derek Landy / Carte broșată
common.buy 46 lei
Sports Injuries to the Shoulder and Elbow Jin-Young Park / Copertă tare
common.buy 1.138 lei
Hey Ugly! Notebook Set David Horvath / Agendă
common.buy 47 lei
Moral and Political Thought of Mahatma Gandhi Raghavan Iyer / Carte broșată
common.buy 114 lei
Memory of Tiresias Mikhail Iampolski / Carte broșată
common.buy 234 lei
Diamond Mines of South Africa Gardner F. Williams / Carte broșată
common.buy 459 lei
Belongings Laura J. Mitchell / Copertă tare
common.buy 496 lei
Striving Together Jeff Edmondson / Copertă tare
common.buy 643 lei
Advances in Nuclear Science and Technology E. Henley / Carte broșată
common.buy 320 lei

In recent years, ISO 9000 has gained significant acceptance in many organizations in Ethiopia. Most of these organizations believe that ISO 9000 can assist them in surviving the unstable business environment and achieving competitive advantage over their competitors. The main motive behind this adoption is that the quality has become increasingly central features that the customers value. Customers are now more aware and looking for quality products and services than they were in previous years. Satisfaction is the focal point for the shift in their behavior. Because of this, some companies use ISO 9000 certification as a way to show their customers that they are quality concern and looking forward to providing only quality products or services (Othman, 2001). ISO 9000 involves adjustment to the organizations. When change is on a large scale, and involves many individuals and divisions, there are problems (Harvey and Brown, 1996; Ferguson & Cheyne, 1995). Employees are assigned with different job and with increased workload and paperwork, change in working environment, change

Informații despre carte

Titlu complet The Impacts of ISO9001:2008 Implementation on Employees job satisfaction
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 108
EAN 9783659456589
Codul Libristo 02201658
Greutatea 179
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo