Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Impact of Service Quality on Consumer Loyalty

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Impact of Service Quality on Consumer Loyalty Dr David Ackah
Codul Libristo: 09134315
Editura Grin Publishing, decembrie 2014
Research Paper from the year 2013 in the subject Economics - International Economic Relations, grade... Descrierea completă
? points 107 b
215 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Public Housing Myths / Carte broșată
common.buy 195 lei
Zitruspflanzen Monika Klock / Carte broșată
common.buy 71 lei
Sister Carrie Dreiser Theodore Dreiser / Carte broșată
common.buy 210 lei
Feel Good Now: Money Katherine Pierce Chinelli / Carte broșată
common.buy 43 lei
Foraging Wild Edible Plants of North America Christopher Nyerges / Carte broșată
common.buy 107 lei
Leading Libraries Wyoma VanDuinkerken / Carte broșată
common.buy 506 lei
Cultural Capital Lane Ryo Hirabayashi / Carte broșată
common.buy 170 lei
Zen and the Unspeakable God Jason N. Blum / Copertă tare
common.buy 417 lei

Research Paper from the year 2013 in the subject Economics - International Economic Relations, grade: A, Atlantic International University (School of Business and Economics), language: English, abstract: The study explores the relationship between service quality and customer satisfaction on customer loyalty with regards to services provided by All Needs Supermarket, located in Takoradi.§To achieve the objective of the study, quantitative method was used for the statistical analysis and convenience sampling for selecting customers. The researcher used the self-administered questionnaire as a method for collecting data from the sample consists of 101customers randomly selected from the population frame.§The results show that both service quality and customer satisfaction significantly affect the level§of customer loyalty of the customers of All needs supermarket, Takoradi. It was therefore, recommended that staff of All needs supermarket should pay special attention to their service quality and the factors that drive customer satisfaction.

Informații despre carte

Titlu complet Impact of Service Quality on Consumer Loyalty
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 38
EAN 9783656834793
ISBN 3656834792
Codul Libristo 09134315
Editura Grin Publishing
Greutatea 64
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo