Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

impact of consumer ethnocentrism and consumer cosmopolitanism on consumption behaviour

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte impact of consumer ethnocentrism and consumer cosmopolitanism on consumption behaviour Barbara Egger
Codul Libristo: 01611388
Editura Grin Publishing, iulie 2008
Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Descrierea completă
? points 233 b
470 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Psychovertikal Andy Kirkpatrick / Copertă tare
common.buy 128 lei
Köstlichkeiten aus Germteig Heidi Huber / Copertă tare
common.buy 126 lei
Wissenschaftliche Texte und Textsorten Heidi Nissl / Carte broșată
common.buy 208 lei
Lübbecke und das Lübbecker Land Helmut Hüffmann / Carte broșată
common.buy 98 lei
Kartellrecht Michael Kling / Carte broșată
common.buy 285 lei
Alltag Im Konzentrationslager Mittelbau-Dora Frank Wiedemann / Carte broșată
common.buy 208 lei
Kaltblutig Truman Capote / Carte broșată
common.buy 56 lei
More Cute Little Animals to Crochet Amy Gaines / Carte broșată
common.buy 63 lei

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1, University of Vienna (Department für Internationales Marketing am Institut für Betriebswirtschaftslehre ), 115 entries in the bibliography, language: English, abstract: This diploma thesis investigates the impact of consumer ethnocentrism and consumer cosmopolitanism on consumption behaviour. For this purpose the confirmed CETSCALE was applied however given the insufficient psychometric properties of the existing consumer cosmopolitanism scale, the need arose to develop a new measure of consumer cosmopolitanism. Accordingly, first the concept of cosmopolitanism is introduced. A cosmopolitan consumer is defined as being an open-minded individual whose consumption orientation transcends any particular culture, locality or community and who appreciates diversity including trying products and services from a variety of countries. A corresponding measure, the consumer cosmopolitanism scale, is formulated and validated. Following assessments of the scale s structure, an extensive empirical study provides support for the consumer cosmopolitanism scale s reliability, content and construct validity. A series of nomological validity tests show consumer cosmopolitanism to be moderately predictive of theoretically related constructs. Managerial implications of these findings are considered and future research directions are identified.

Informații despre carte

Titlu complet impact of consumer ethnocentrism and consumer cosmopolitanism on consumption behaviour
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 164
EAN 9783640109340
ISBN 3640109341
Codul Libristo 01611388
Editura Grin Publishing
Greutatea 222
Dimensiuni 148 x 210 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo