Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior Lily Marfisi
Codul Libristo: 09526687
Editura Grin Publishing, august 2015
Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Descrierea completă
? points 190 b
383 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Strange Planet Nathan W. Pyle / Copertă tare
common.buy 62 lei
top
The Joy of Mixology Gary Regan / Copertă tare
common.buy 131 lei
top
Renegades Marissa Meyer / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Stone Sky N. K. Jemisin / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Feminism, Interrupted Lola Olufemi / Carte broșată
common.buy 80 lei
top
Let's Learn Japanese: First Words for Everyone Aurora Cacciapuoti / Copertă tare
common.buy 64 lei
Learn Korean - The Language Workbook for Beginners Lee Jennie Lee / Carte broșată
common.buy 115 lei
Art and Making of Alien: Covenant Titan Books / Copertă tare
common.buy 153 lei
Draw Every Little Thing Flora Waycott / Carte broșată
common.buy 70 lei
SQL Cookbook Robert de Graaf / Carte broșată
common.buy 287 lei
Dear Enemy / Carte broșată
common.buy 59 lei
Skincare Caroline Hirons / Copertă tare
common.buy 103 lei
Lonely Planet Scotland Lonely Planet / Carte broșată
common.buy 130 lei
Key To The Tarot / Copertă tare
common.buy 68 lei
Mexican Gothic Silvia Moreno-Garcia / Copertă tare
common.buy 127 lei

Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 17/20, , course: Evaluation of the Impact of a Person's Sense of Community on Attitudinal Loyalty and Purchase Behavior regarding the Harry Potter brand, language: English, abstract: Within the past decade, Harry Potter has become a multi-billion dollar brand with millions of fans all over the world. The fan base community has developed with the rise of the Internet and new means of interaction. They have had a real power of decision over the brand's managers, and are a key element to the success of Harry Potter. This study will focus on people's sense of community and on the existence of a relationship between this sense of community and people's loyalty and purchase behaviors towards the Harry Potter brand.§§The problematic to this study is "How does a person's sense of community impact its attitudinal loyalty and purchase behavior regarding the Harry Potter brand?".

Informații despre carte

Titlu complet Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior
Autor Lily Marfisi
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 120
EAN 9783668032651
ISBN 3668032653
Codul Libristo 09526687
Editura Grin Publishing
Greutatea 168
Dimensiuni 148 x 210 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo