Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2 Spring H. Han
Codul Libristo: 33447070
Editura Springer Verlag, Singapore, februarie 2021
This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking ab... Descrierea completă
? points 318 b
641 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Atomic Habits James Clear / Carte broșată
common.buy 92 lei
top
Thelema Lenormand Oracle Renata Lechner / Cărți
common.buy 91 lei
top
Solo Leveling, Vol. 2 Chugong / Carte broșată
common.buy 70 lei
top
The Prison Healer / Carte broșată
common.buy 72 lei
top
Miyazakiworld Susan Napier / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
One Man's Wilderness, 50th Anniversary Edition Richard Louis Proenneke / Carte broșată
common.buy 91 lei
top
Twisted Love - Special Edition Ana Huang / Carte broșată
common.buy 112 lei
top
Overlord, Vol. 10 Kugane Maruyama / Copertă tare
common.buy 94 lei
top
The Play Elle Kennedy / Carte broșată
common.buy 79 lei
top
Knight of the Seven Kingdoms Gary Gianni / Carte broșată
common.buy 80 lei
Think Again / Carte broșată
common.buy 80 lei
Cyberpunk 2077: Where's Johnny Bartosz Sztybor / Copertă tare
common.buy 90 lei
World of RWBY Daniel Wallace / Copertă tare
common.buy 163 lei

This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking about the changing nature of services and marketing, service work and workers, and service experiences during and after the COVID-19 pandemic in 2020, particularly focusing on services marketing. This book serves as a useful resource for business practitioners and academics in the areas of service management and marketing responses during a pandemic. Each chapter deals with specific current issues within these industries due to COVID-19 and issues that will come up post-pandemic. As COVID-19 is expected to change the service practice and promote the utilization of novel methods, such as untact marketing, untact service, telecommuting, alternative work arrangements, job crafting, and new work skills, a range of examples and cases are provided to elaborate on applying these emerging new concepts within the service sector.

Informații despre carte

Titlu complet Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2021
Număr pagini 272
EAN 9789813341333
ISBN 9813341335
Codul Libristo 33447070
Greutatea 576
Dimensiuni 160 x 241 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo