Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

DaimlerChrysler Merger - An Analysis of the Cultural Problems

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte DaimlerChrysler Merger - An Analysis of the Cultural Problems Martin Lüthge
Codul Libristo: 01687807
Editura Examicus Verlag, mai 2012
Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Descrierea completă
? points 96 b
193 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Rother Wanderführer Costa Blanca Gill Round / Carte broșată
common.buy 69 lei
Swift's Travels Nicholas HudsonAaron Santesso / Carte broșată
common.buy 310 lei
Governance Structures of Chinese Firms Chun Liao / Carte broșată
common.buy 986 lei

Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1, - (Fachhochschule für Wirtschaft), language: English, abstract: Introduction (English)On 6 May 1998, Daimler-Benz of Germany signed a merger agreement with Chrysler Corporation of the United States. The merger marked the beginning of the ambitious goal of merging two styles of auto-making, two approaches to busine

Informații despre carte

Titlu complet DaimlerChrysler Merger - An Analysis of the Cultural Problems
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 26
EAN 9783656996279
ISBN 365699627X
Codul Libristo 01687807
Editura Examicus Verlag
Greutatea 45
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo