Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted Robert Fitzgerald
Codul Libristo: 17076464
Being a manager for Microsoft is different than being a manager for McDonalds. Being a manager for H... Descrierea completă
? points 26 b
52 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Facing Uncertainty: The Role of the M1 Abrams Tank in the U.S. Army of 2015-2025 U S Army Command and General Staff Coll / Carte broșată
common.buy 83 lei
Divisionism/Neo-Impressionism / Copertă tare
common.buy 291 lei

Being a manager for Microsoft is different than being a manager for McDonalds. Being a manager for HP is different than being a manager for Hertz. The U.S. Department of Labor states there are 6.7 million customer service managers in our retailers, grocers

Informații despre carte

Titlu complet The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 132
EAN 9781475000153
ISBN 1475000154
Codul Libristo 17076464
Greutatea 145
Dimensiuni 133 x 203 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo