Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

The city as a brand St. Petersburg

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte The city as a brand St. Petersburg Eugenia Andreeva
Codul Libristo: 12626858
Editura VDM Verlag Dr. Müller e.K., octombrie 2012
The tourism industry is one of the fastest growing in the world. Destination images are critical to... Descrierea completă
? points 140 b
312 lei -9 %
282 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


TRACKS IN THE SNOW Wong Herbert Yee / Carte broșată
common.buy 47 lei
Dearest Rogue Elizabeth Hoyt / Carte broșată
common.buy 40 lei
Nur Das Denken, Das Wir Leben, Hat Einen Wert Ursula Kliewer / Copertă tare
common.buy 448 lei
Codex Lesbiacus Leimonos 11 Apostolos Spanos / Copertă tare
common.buy 2.376 lei
Andromeda Robert Shapiro / Carte broșată
common.buy 93 lei
Denver's Sixteenth Street Mark a. Barnhouse / Copertă tare
common.buy 142 lei
Solidarität und Wettbewerb in der Krankenversicherung Dominique Nicole Friederich / Carte broșată
common.buy 348 lei
Beatrix's Reading Log Martha Day Zschock / Carte broșată
common.buy 48 lei
Geologie de Jersey Noury-C / Carte broșată
common.buy 109 lei
Red Kangaroo: The World's Largest Marsupial Natalie Lunis / Copertă tare
common.buy 171 lei
The Bear and the Price Wilson D. Bradford / Carte broșată
common.buy 78 lei
La didáctica de la interpretación de conferencias : teoría y práctica Emilia . . . [et al. ] Iglesias Fernández / Carte broșată
common.buy 91 lei

The tourism industry is one of the fastest growing in the world. Destination images are critical to the success of tourism destinations because they influence the decision to travel of potential tourists. To be successful in a competitive global environment, city marketers use branding techniques to increase the attractiveness of their destination by actual and potential visitors. The image of the place is created through the definition of destination identity and through its promotion to target audiences. The purpose of this book is to present the destination identity or in other terms the projected image of St. Petersburg, as formed through city government promotion programs and to compare it with the image of the destination as perceived by Swiss tourists. This comparison enables to identify a fit or gap between the projected and perceived image and make practical recommendations. The knowledge gained from the comparison between perceived image and the destination identity is used to formulate recommendations for St. Petersburg's city government strategies.

Informații despre carte

Titlu complet The city as a brand St. Petersburg
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 136
EAN 9783639300383
ISBN 3639300386
Codul Libristo 12626858
Greutatea 219
Dimensiuni 150 x 220 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo