Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Analysis of the Critical Factors that Affect Consumers' Willingness

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Analysis of the Critical Factors that Affect Consumers' Willingness Sheng-men Lee
Codul Libristo: 06811460
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., mai 2008
This Research explores the Critical factors about the willingness of individual subscriber as well a... Descrierea completă
? points 144 b
292 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


When the Grass Was Blue Phillip Shabazz / Copertă tare
common.buy 130 lei
More Great Dog Stories Roxanne Willems Snopek / Carte broșată
common.buy 66 lei
Lest Ye Be Judged David C Trimble / Carte broșată
common.buy 96 lei
Electronics J. J. Sparkes / Carte broșată
common.buy 448 lei
Rivers of China Alma De Groen / Carte broșată
common.buy 97 lei
Caring for an Aging Parent Avis Jane Ball / Carte broșată
common.buy 132 lei
Kangaroo Courts and the Rule of Law Desmond Manderson / Carte broșată
common.buy 412 lei

This Research explores the Critical factors about the willingness of individual subscriber as well as the respective personal background and customer demand that affect the willingness to adopt the third Generation Mobile Communication Systems. Meanwhile, an analysis is conducted on the Critical factors about the willingness of adoption and the influence of customer demand that affect the willingness in adoption. Based on the Theory of Reasoned Action (TRA), Theory of Planned Behavior (TPB), Innovation Diffusion Theory (IDT) and taking Technology Acceptance Module (TAM), additionally, making an investigation into the actual market status of application in Mobile Communication in Taiwan, the author is building up a structural model for the willingness of individual consumers to adopt the third Generation (3G) Mobile Communication Systems. Through the investigation from practical verification, this report is aiming at offering the 3G Industry and related Telecom Corporations and Operators in the field some referential information when establishing their marketing strategies, and on top of that, having a better understanding of the habitual practice and demand of consumers.

Informații despre carte

Titlu complet Analysis of the Critical Factors that Affect Consumers' Willingness
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 100
EAN 9783639014693
ISBN 3639014693
Codul Libristo 06811460
Greutatea 145
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo