Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Television News in Changing India

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Television News in Changing India Brajesh Kumar Singh
Codul Libristo: 15720540
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2015
The story of TV news in India is intertwined and woven with liberalization of the economy, after mor... Descrierea completă
? points 166 b
372 lei -9 %
336 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


ROMA Y CIUDAD DEL VATICANO / Carte broșată
common.buy 120 lei
Throb VI Keeland / Digital
common.buy 64 lei
Fossilien von Java Karl Martin / Carte broșată
common.buy 165 lei
Grundriss der Psychologie Oswald Külpe / Carte broșată
common.buy 242 lei
Epistrophies Brent Hayes Edwards / Copertă tare
common.buy 233 lei
Wenn das Leben weh tut Stefan von Däniken / Carte broșată
common.buy 88 lei
THE INSANE IN PRIVATE DWELLINGS ARTHUR MITCHELL / Copertă tare
common.buy 174 lei

The story of TV news in India is intertwined and woven with liberalization of the economy, after more than four decades of Independence. The liberalization coupled with deregulations resulted into end of government monopoly of news broadcast and entry of the private sector. Today India boasts to have more than 200 television news channels, making it world's largest news broadcasting country. This study is one of pioneering, in depth and penetrating research that throws ample light on the content of Indian TV news channels, highlighting their financial survival, primarily on advertisements. In India, popularity of TV news channels are being measured in terms of Television Rating Points that often decide the revenue any TV channel might receive. Such a compulsion has forced TV channels to select such news content that might attract TRPs and advertisers. Since advertisers conceive India primarily as an urban, middle class market, so most of the channels neglect proper representation and coverage of rural viewers and their issues. This study also conclusively supports the view that instead of newsworthiness, fetching eye balls determines the content of the Indian TV news channels.

Informații despre carte

Titlu complet Television News in Changing India
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 240
EAN 9783330019638
Codul Libristo 15720540
Greutatea 375
Dimensiuni 150 x 220 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo